Často kladené otázky (FAQ)

Často kladené otázky (FAQ)

Všetko o nákupe

1. Vyber si Na Infinela nájdeš každý deň stovky ponúk, z ktorých si stačí len vybrať. S výberom ti radi pomôžeme. Stačí ak vyplníš online formulár a mi ti zostavíme dovolenku na mieru. Využiť vieš aj naše filtre a kategórie a tú správnu ponuku si nájsť sám.

2. Jednoduchá platba Platba prebieha rýchlo a bezpečne. Odporúčame platbu kartou. Poukaz či potvrdenie rezervácie tak získaš ihneď. Pozri si všetky možnosti platby.

3. Tvoj poukaz / potvrdenie rezervácie dostaneš e-mailom Poukaz / Potvrdenie ti príde na e-mail a nájdeš ho aj v tvojom konte. Nájdeš na nich všetky potrebné informácie a slúžia na využitie ponuky priamo u poskytovateľa.

Našiel si ideálnu ponuku a chceš si ju kúpiť?

Pre vloženie do košíka klikni na konkrétny variant alebo zadaj termín pobytu.

Následne klikni na tlačidlo „Kúpiť“

Po pridaní ponuky do košíka môžeš pokračovať ďalej v nákupe (Pridať ďalšie položky) alebo košík uhradiť (Pokračovať).

Pri pobytoch je najskôr nutné vybrať si konkrétny termín tvojho pobytu. Klikni na tlačidlo „Zadať termín“.

Klikni na „Termín od”. V prehľadom kalendári uvidíš dostupné termíny. Vyber si tvoj termín a celkový počet osôb. Klikni na žlto-čiernu lupu.

Podľa zvolených kritérií sa automaticky prepočíta výsledná cena a zobrazia sa ti vhodné výsledky z ktorých si môžeš vybrať.

Ak si s výberom spokojný/á, stačí kliknúť na “Kúpiť”.

S výberom ti radi pomôžeme. Stačí ak vyplníš online formulár alebo nám zavoláš na 02/44 551 111.

Tím našich odborníkov ti zostaví dovolenku na mieru.

V prvom kroku zistíme, aké sú tvoje preferencie a očakávania a až na ich základe ti vytvoríme návrh dovolenky. Ten bude obsahovať: vhodné ubytovanie, zážitky, ktoré sa hodia k pobytu a tipy na výlety, ktoré by si si nemal nechať újsť. To či sa pre túto dovolenku rozhodneš je už len na tebe.

V každej ponuke nájdeš tlačidlo „Uložiť“, vďaka ktorému sa ti vybrané ponuky uložia na neskôr. Môžeš sa k nim kedykoľvek vrátiť a vytvoriť si tak prehľadný nákupný zoznam alebo wishlist. Ak chceš zobraziť svoj zoznam uložených ponúk, klikni v hornej lište na “Srdiečko”.

V každej ponuke nájdeš tlačidlo “Sledovať“. Ihneď ako tvoja obľúbená prevádzka spustí novú ponuku, dostaneš o tom email. Všetky ponuky/prevádzky, ktoré sleduš si môžeš pozrieť vo svojom konte v sekcií “Sledované prevádzky”.

Objednávka a platba

Pre pohodlný nákup si môžeš svoju kartu nechať zapamätať, prípadne zadať údaje z inej karty. Pripomíname, že pri platbe kartou svoj poukaz/potvrdenie získaš ihneď, je to teda najrýchlejší spôsob ako sa dostať k svojmu zážitku

Po odoslaní objednávky ťa presmerujeme na stránku Tatra banky, kde sa prihlásiš a zrealizuješ platbu.

Máš vo svojom konte kredit, ktorý by si chcel využiť? V nákupnom košíku vyberieš možnosť “Použiť kredit” a jeho hodnota ti bude odpočítaná zo sumy objednávky.

Získal si zľavu v podobe špeciálneho kódu? Zadaj ho vo svojom nákupnom košíku a ušetri. Zadať ho môžeš po kliknutí na „Máte promo kód?“

Poukazy a konto zákazníka

V prípade, že si si kúpil/a pobyt, prídu ti dva potvrdzujúce maile. V prvom ti pošleme Potvrdenie o platbe, a naše VOP. V druhom maile ti potvrdíme rezerváciu termínu a pošleme Zmluvu o ubytovaní s ktorou sa preukážeš priamo na pobyte.

Ak si si kúpil/a zážitok, obdržíš od nás jeden email v ktorom nájdeš Poukaz, Zmluvu o kúpe poukazu, Potvrdenie platby a naše VOP.

Poukaz / Potvrdenie obdržíš automaticky po pripísaní platby na náš účet. Pri platbe kartou ich získaš ihneď.

Svoj poukaz / potvrdenie nájdeš vo svojom e-maile, na ktorý máš registrované konto na Infinela. Skontroluj si prosím priečinok s nevyžiadanou poštou, niekedy sa zvykne totiž zatúlať do SPAMU. ​Uvidíš ho aj vo svojom účte. Stačí sa prihlásiť a vybrať v menu "Moje poukazy"

Ak ti neprišli na email do 24 hodín a nenájdeš ho ani vo svojom účte na Infinela, kontaktuj nás cez online formulár alebo na podpora@infinela.sk. Do e-mailu prosím uveď identifikačné údaje platby (variabilný symbol, dátum a čas platby).

Každý poukaz má iný spôsob uplatnenia. Presný postup nájdeš na stránke ponuky v sekcií “Ako využiť” alebo priamo na poukaze v časti "Ako využiť poukaz". Poukaz obsahuje všetky potrebné údaje pre rezerváciu a využitie, kontakt na prevádzku a platnosť dokedy je potrebné ponuku využiť. Poukaz si nezabudni zobrať so sebou (ulož do telefónu) alebo ho pošli do prevádzky a hurá za novými zážitkami.

Pri nákupe pobytu si si priamo zvolil termín pobytu. Po zaplatení ti do tvojho e-mailu príde potvrdenie rezervácie. Prevádzku už nemusíš kontaktovať, rezervácia je potvrdená. Stačí ak sa pri nástupe preukážeš Zmluvou o ubytovaní, ktorá potvrdzuje tvoju rezerváciu a ktorú si obdržal v e-maile.

V prípade, že ti neprišiel e-mail s potvrdením rezervácie, tvoj termín nie je záväzne rezervovaný. Skontroluj si prosím tvoj SPAM. Ak ti ani do 2 hodín nepríde e-mail, kontaktuj nás na podpora@infinela.sk alebo telefonicky.

V ojedinelých prípadoch ti príde e-mail o zamietnutí tvojej rezervácie. V tomto prípade si môžeš vybrať nový termín alebo nás kontaktuj na

podpora@infinela.sk

a mi ti vrátime úhradu.

Ak chceš podarovať poukaz alebo pobyt, môžeš jednoducho vytvoriť krásny darčekový motív s vlastným venovaním. Postupuj rovnako ako pri bežnom nákupe. V košíku klikni na možnosť „Vytvoriť darčekový poukaz“ a vyber si z pomedzi motívov.

Motív poukazu / potvrdenia rezervácie môžeš zmeniť aj ak sa prihlásiš do svojho účtu na Infinela a v sekcii “Moje poukazy” nájdeš možnosť Stiahnuť/darovať. Medzi darčekovými poukazmi nájdeš motívy na narodeniny, meniny, svadby, promócie, Vianoce, Valentína alebo len tak pre radosť. Na poukaz / potvrdenie môžeš vložiť aj vlastný obrázok, vybrať motív s omaľovánkou.

Ku každej e-mailovej adrese, na ktorú je objednaný poukaz / pobyt, vznikne automaticky účet na Infinela. Prihlasovacie údaje do účtu ti boli odoslané na e-mail hneď po vytvorení objednávky. Pokiaľ si tento e-mail vymazal alebo ti nebol z akéhokoľvek dôvodu doručený, nové heslo do účtu si môžeš vygenerovať cez Obnovu hesla. Prihlasovacie meno je tvoja e-mailová adresa z objednávky.

Nové heslo do účtu si môžeš vygenerovať cez Obnovu hesla. Prihlasovacie meno je tvoja mailová adresa.

Hodnotenia ponúk

Všetky slovné hodnotenia a fotografie prechádzajú cez našich kolegov zo zákazníckej podpory. Ak sa v nich vyskytne problém či zaujímavý postreh, spoja sa priamo s poskytovateľom ponuky a podnet riešia. Po schválení sa hodnotenie okamžite zobrazí na stránke.

Zverejňujeme všetky hodnotenia. Musia však spĺňať náš kódex. Aby si mal aktuálny prehľad o kvalite našich ponúk, do úvahy berieme hodnotenia za posledné 2 roky. Staršie hodnotenia však archivujeme.

Vyplň kompletné hodnotenie

Okrem hlavných kategórií sme pripravili aj podrobné hodnotenie. Vďaka nemu môžeš ešte detailnejšie opísať tvoj zážitok. Zaujíma nás napríklad, či ti čašník v reštaurácií vedel správne poradiť alebo či nezabudol na často opomínaný úsmev :)

Pridaj slovné hodnotenie

Opíš svoju skúsenosť vlastnými slovami. Napíš, čo sa ti páčilo alebo upresni, v čom prípadne nastal problém. Nezabudni, že inšpiruješ ďalších ľudí, no zároveň dávaš spätnú väzbu aj zariadeniu. Snaž sa byť preto konkrétny.

Pridaj fotografiu

Vždy sa veľmi potešíme, ak pridáš k hodnoteniu aj reálnu fotografiu. To je najlepší spôsob, ako pocit zo svojho zážitku prenesieš aj na ostatných.

Pravdivosť a úprimnosť

Najužitočnejšie hodnotenia sú také, ktoré popisujú priamo tvoju jedinečnú skúsenosť. Buď preto úprimný, no snaž sa aj o objektívne zhodnotenie, ktoré je užitočné pre ostatných.

Hodnotenia súvisia s využitou ponukou

Pamätaj na to, že hodnotenie musí byť relevantné. Opíš predovšetkým to, čo bolo zahrnuté v tvojej ponuke, aby si tak budúci zákazníci urobili čo najpresnejšiu predstavu.

Korektnosť

Vyhni sa vo svojom hodnotení vulgarizmom, osočovaniu či hrozbám. Neuvádzaj prosím žiadne osobné údaje ako telefónne číslo, adresu, email, profil zo sociálnych sietí a pod.

Fotografie

Aby mohla byť fotografia zverejnená na našej stránke, musí byť tiež relevantná a súvisieť s využitou ponukou. Nesmie zobrazovať obnažené telo, prípadne obscénne či vulgárne gestá.

Reklamácia, odstúpenie od kúpy

Odstúpiť od kúpy poukazu bez uvedenia dôvodu je možné do 14 dní odo dňa doručenia poukazu, pokiaľ poukaz nebol použitý alebo rezervovaný.

Odstúpenie od kúpy je možné uplatniť písomne z e-mailovej adresy z ktorej bol poukaz objednaný na adresu podpora@infinela.sk, pričom v správe musí byť uvedený počet (prípadne čísla) poukazov, od kúpy ktorých chceš odstúpiť.

Pokiaľ si poukaz už rezervoval u poskytovateľa ponuky, je potrebné sa obrátiť priamo na poskytovateľa. Storno sa riadí jeho storno podmienkami, ktoré si našiel priamo v ponuke alebo na Zmluve o kúpe poukazu, ktorú si dostal v e-maile.

Po 14 dňoch nie je možné odstúpiť od kúpy poukazu. V takomto prípade ti odporúčame pokúsiť sa dohodnúť priamo s poskytovateľom konkrétnej služby na alternatívnom riešení.

Zrušenie dohodnutého termínu sa vždy riadi storno podmienkami daného poskytovateľa. Tie nájdeš priamo v ponuke alebo na Zmluve o kúpe poukazu / Zmluve o ubytovaní, ktorú si dostal do e-mailu.

Reklamáciu je vždy potrebné podať priamo u samotného poskytovateľa pri využití služby alebo pobytu. Odporúčame ti reklamáciu podať bez zbytočného odkladu. Jedine tak môže dôjsť k náprave alebo kompenzácií.

Po ukončení platnosti poukazu, nie je možné jeho využitie. O výnimke môže rozhodnúť jedine poskytovateľ služby. Všetky možnosti stornovania poukazu nájdeš priamo v ponuke alebo po nákupe na Zmluve o kúpe poukazu.